۱۴۰۰ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

کرونا از میان هنرمندان ایران یک قربانی دیگر گرفت: فرشته‌ طائرپور، تهیه‌کننده

 

کرونا از میان هنرمندان ایران یک قربانی دیگر گرفت: فرشته‌ طائرپور، تهیه‌کننده

فرشته طائرپور

فرشته طائرپور، از تهیه‌کنندگان باسابقه سینمای ایران، روز سه‌شنبه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

خبرگزاری میزان نوشت که یکی از «بستگان» خانم طائرپور در تماس با این خبرگزاری تائید کرده که وی صبح روز سه‌شنبه، ۲۶ مرداد، درگذشته است.

منوچهر شاهسواری، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل خانه سینما، نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مهر ضمن تائید این خبر گفت که فرشته طائرپور «به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و عوارض ناشی از آن درگذشت».

این تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس در سال ۱۳۳۱ در تهران متولد شد و در کارنامه حرفه‌ای وی می‌توان به تهیه‌کنندگی آثاری چون «گلنار»، «پاتال و آرزوهای کوچک»، «مدرسه پیرمردها»، «وقتی همه خواب بودند»، «زن دوم»، «خاله قورباغه» و «آینه‌های روبرو» اشاره کرد.

ایسنا نیز نوشته که خانم طائرپور از یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری ریه در بیمارستان بستری شد و با وجود مرخص‌شدن از بیمارستان، دو روز قبل دوباره به بیمارستان برگشته بود.

وی به عنوان رئیس انجمن کارفرمایی تهیه کنندگان فیلم (اکت) بارها مطالبه واکسیناسیون هنرمندان مقابل دوربین را مطرح کرده بود.

چند روز پیش نیز علی سلیمانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

از زمان همه‌گیری کرونا در ایران، چندین بازیگر و عوامل ساخت برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ایران به کرونا مبتلا شده و از این میان چند تن نیز جان باخته‌‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اعتراضات سراسری؛ بازداشت ۶ شهروند همزمان با آزادی ۳ تن دیگر

  خبرگزاری هرانا   – در جریان اعتراضات سراسری ۵ شهروند در شهرستان بویراحمد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و ۳ شهروند بازداشتی در این شهر با تود...