۱۴۰۰ دی ۲۶, یکشنبه

تعیین زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات یاشار توحیدی، سارا عسکری و محمد ایران نژاد / سند

خبرگزاری هرانا

– جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یاشار توحیدی، سارا عسکری و محمد ایران نژاد شهروندان ساکن تهران روز دوشنبه ۲۷ دیماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زمان و شعبه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یاشار توحیدی، سارا عسکری و محمد ایران نژاد طی ابلاغیه‌هایی جداگانه به دادگاه انقلاب تهران تعیین شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یاشار توحیدی، سارا عسکری و محمد ایران نژاد در تاریخ ۲۷ دیماه ۱۴۰۰ در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهامات “اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارجی، تبلیغ علیه نظام، عضویت در دسته یا جمعیت یا شعبه جمعیت‌هایی که در داخل کشور با هدف بر هم زدن امنیت کشور تشکیل شده و نشر اکاذیب “برگزار خواهد شد.

این شهروندان شهریورماه امسال از بابت این پرونده طی ابلاغیه ای به شعبه ۳ بازپرسی دادرسی اوین به ریاست قاضی محمدمهدی براعه احضار شده بودند.

آقای توحیدی در تاریخ ۲ تیرماه امسال توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه، موسوم به بند دو الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از ۱۲ روز با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

محمد ایران نژاد و یاشار توحیدی پیشتر نیز به واسطه فعالیت های خود سابقه بازداشت و محکومیت داشته اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اعتراضات سراسری؛ بازداشت ۶ شهروند همزمان با آزادی ۳ تن دیگر

  خبرگزاری هرانا   – در جریان اعتراضات سراسری ۵ شهروند در شهرستان بویراحمد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و ۳ شهروند بازداشتی در این شهر با تود...